Fönsterfilm !?

Fönstret som är precis brevid ytterdörren är lågt och gör att man ser direkt in i huset, och det första man ser när man tittar in är den vita fula grinden framför trappan vilket inte är ett kul första intryck. Men det tänkte Mamman göra något åt.. där   kommer Fönsterfilm att monteras dit en bit upp på rutan, tror det blir jätte bra!



Sackt och gjort, Mamman smurfade runt lite  på nätet för att se om hon hittade det hon sökte, och Strössel design var  det märket som föll Mamman i smaken, men det fanns ju så många motiv och färger, hur ska hon kunna välja ??

Vilken är finast ???



1, Classic svart


2, Diskret mönster


3, Pelagon


4, Löv som är lite grön eller brun tonat


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tycker nr 1 eller nr 4. Kanske att det kan bli lite mörkt med nr 1?? Så nr 4 är nog min favorit, i brunton.



KRAM

Annika

2008-11-19 @ 07:03:02
URL: http://www.nawla.wordpress.com
Postat av: Malin & Arvid

Gillar 1 eller 2. Kul med nytt hus :-) Ser fram emot fler bilder sen.

2008-11-19 @ 20:35:27
Postat av: Jenni

Åhh kan inte bestämma mig, Mannen här hemma tycker nr 1 och den är nog den jag är mest inne på. Svårt val!



Kram

2008-11-20 @ 11:58:39
URL: http://syskonent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0