Prinsessans klänning och brudbukett tankar

Igår kom då Prinsessans klänning och kofta som hon ska ha på bröllopt, sssååå fina precis som jag trott, men sssååå stora i strl:arna !!
Tog ändå 1 strl mindre i både kofta och klänning men ändå tycker jag att den är stor..

Men är den FÖR stor och jag ska byta till en strl mindre ??



Framifrån, kanske liite lång..


Super sötast tandlösa Sessan..


Bakifrån, lite bred, kanske inte gjord för en spinkis som Sessan blivigt på senaste tiden


Och så en provning med koftan. Jätte fint och godkänt av Prinsessan själv !!

Mammans slöja är beställd och ska komma om ungefär 2 veckor tillsammans med brudklänningen, sppäännaannddee !! Och mamman har bestämt att ha en lite annorlunda brudbukett för att inte vara allt för traditionell.. Vad tror ni om denna till mammans klänning och slöja i Ivory:

image329

Lite annorlunda att hålla buketten i ett band, Prinsessan tyckte att det var hel knasigt men när jag att att hon isåfall skulle få en likadan fast mindre blev hon glad och gillade idèn lite iallafall..

image330


Kommentarer
Postat av: Annika

Den var ju jättefin, om än lite lång kanske (men inte lika lång som den andra klänningen var på Alva dock). Sött med koftan till!

Kul med en lite annorlunda bukett, jättefin!

Kram Annika

2008-03-12 @ 09:53:08
URL: http://www.nawla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0