Känner mig stressad

Har i flera dagar försökt att få tag i en fotograf till bröllopet, tror att jag ringt runt till halva Kalmars fotografer men  inte fått tag i någon som känns rätt  till 100%.  Antingen är fotografen upptagen, inte ledig, för dyr :-(, svarar inte i telefon, eller så är fotografen på semester. Fick igår tag på en som jag tyckte var Toppen, gillade verkligen han och hans sätt att jobba men 8000:- känns inte ok att betala, även om bilderna verkligen var jätte fina..
Får hoppas att mitt sista trumfkort har en ledig tid för oss när han kommer tillbaka från semestern den 7 feb..

Ringarna är iallafall beställda, blev ring nr: 2 fast med 15 diamanter i  stället för 9 men även lite smalare än "orginal ringen" .Och så ska diamant nr 6 vara svart för att ringen ska bli ännu mer lite egen och MIN ring !! Tror att det blir toppen ! Gillar när de som jobbar gör allt för att kunden ska bli nöjd !!

Måste oxå berätta om servicen på Smycka (www.smycka.se) där vi beställde ringarna.. Fick dagen efter jag bestälde höra att Smycka alltid är på bröllopsmässan på Kalmarslott nu i mars, och då har en viss % rabatt  för alla som beställer sina ringar där, just då, och ringde upp dem för att avbeställa ringarna men Damen jag pratade med tyckte att det var onödigt att avbeställa utan uppmanade oss att gå på Bröllopsmässan och ta med lappen som bevisar att vi beställt ringarna och få rabatten pålagd efteråt. Det kallar jag bra service !!!

Har även börjat att fundera lite detta med blommor altså min brudbuketen. Vad säger ni om dessa:

     
 

En ganska liten buket, rund, med rosor och pärlor i är jätte fint, men även den med små vita blommor är fin.
Såå svårt att bestämma sig bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0