...



Trots blogg paus har det den senaste tiden varit ovanligt många besökare, och jag är blir väldigt nyfiken på att veta vilka ni är som är här inne och läser hos mig? Hur har ni hamnat här och vad är det som gör att ni kommer tillbaka? Finns det något som ni vill se mer av eller rent av mindre här på min blogg??

Tänkte oxå tipsa om Bloggkoll. En sida där du lägger in dina favvisbloggar och får ett meddelande via emailen när någon av dem skrivit, jätte smart då man slippar kolla in varje dag och inse att det inte är något nytt skrivit :-(

För att lägg till min blogg, tryck bara på "följ bloggen" knappen nere till höger.



Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kikar in på din blogg ibland :-) Jag tycker att det är roligt med renoveringar med mera. Före och efterbilder.

2008-12-07 @ 17:59:18
Postat av: johanna

Hittade din blogg genom din sida på familjeliv. Så jag kikar in lite då och då.

2008-12-08 @ 11:15:10
Postat av: Anonym

Jag kikar ju självklart in OFTA (dock utan nya inlägg alla gånger ;) ) för jag är så otroligt nyfiken på vad som händer med ert fina hus!

Kram

2008-12-08 @ 21:21:26
Postat av: Linda

Jag följer din blogg:) Önskar bara att den uppdaterades lite oftare. Gillar att du skriver om heminredning/renovering, och så om kidsen förståss! Ha det så bra! Kram Linda

2008-12-09 @ 01:41:02
URL: http://dismonia.blogspot.com
Postat av: Caroline m. Manne

Men, hallå, min kommentar blev visst anonym :) Det är ju jag som brukar kika in ofta :)

kram

2008-12-09 @ 19:20:22
URL: http://livetmedmanne.wordpress.com
Postat av: Annika

Jag kikar in i princip varje dag för att se hur ni har det :-)



KRAM

2008-12-09 @ 20:05:47
URL: http://www.nawla.wordpress.com
Postat av: Jenni

Kul att några svarat och Mamman nu har en liiten aning om vilka som besöker bloggen !!!



Kramis på er!



2008-12-11 @ 13:14:33
URL: http://syskonent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0