Tapet drömmar..

Kan inte låta bli att drömma mig bort till nya huset vad det gäller inredning och tapeter, det finns ju så mycket fint.
Tror iallafall att jag vill ha nedevåningen = kök, hall och vardagsrum (som kommer att öppnas upp för att bli öppenplanlösning) i vitt. Väggen bakom trappan och hela vägen upp kommer nog att bli tapetserad i någon tuff fondvägg
I vårat sovrum har jag ännu inte bestämmt mig

Prinsessan har fått bläddra i kataloger och tittat på nätet och fastnat för denna:

Lila, rosa och grönt stort mönster


Prinsen rum kommer att målas, kanske med en limegrön fondvägg ?!



MiniPrinsens rum finns det ju massor av fina tapeter till.. Lite favvisar från Sandberg:



Moln..


i massor



Och så den underbara tapeten med små, små myror på, tuff va ?


Kommentarer
Postat av: Malin & Arvid

Tapeten i mitten kommer Arvid få i sitt nya rum i vårt hus, visst är den fin!!! Men snuskigt dyr :-o Ser ut som ni hade ett härligt bröllop! Grattis

2008-08-15 @ 22:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0