Veckan som gått

har jag inte hunnit/orkat blogga något.Har haft alla 3 barnen hemma onsdag och fredag för försöka återhämta mig från all stress fram och tillbaka från dagis. Vilket resulterat i att de 2 stora är måttligt rastlösa och deras mamma ännu mer trött. Så mycket för det försöket till vila :( Har tagit mod till mig och ringt och bokat en läkar tid för att få ett intyg på att detta stressande inte är nyttigt för mig, och att Tuva och Theo MÅSTE få samma tider så jag slipper bli helt sönder stressad (Janne ringde ju och pratade med rektor för att försöka att få Tuva till få gå 2 timmar längre på fritids för att jag skulle få vila men det gick INTE utan  läkarintyg)

Lite bilder från veckan:

image59



image61

image62

Mest på Tiam men det är ju han som ligger still och vill vara med på kort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0