Envisare får man leta efter

Att Tuva är envis vet alla och att Theo är ännu mer envis är inte heller helt okänt. Men att den minsta i familjen skulle bli ännu envisare, redan, hade nog ingen kunnat lista ut.
Tiam vägrar att ta nappen, har provat alla sorter som finns nu men han bara klöks och skriker efter mammas tutte i stället                                  
 :( Ingen kul alls att han inte kan komma till ro utan mig. Janne som annars är JÄTTE envis har nog oxå gett upp, och inte vill han ha tummen heller utan det är mamma som gäller..

image76

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken envis liten rackare! Ludvig var lika envis och vann till slut, jag gav upp med napp till honom. Det kanske bara är att inse, en del barn vill inte ha napp, men jag förstår dig, napp underlättar ibland, men samtidigt kan det vara jobbigt att sluta med den...
KRAM

2007-09-26 @ 19:55:26
URL: http://www.nawla.blogg.se
Postat av: Jenni m. barnen på T

Ja jag kanske får ge upp, eller hoppas på att han tar den sen när jag slutat amma. Fasar bara för att han inte tar vällingflaskan heller, och jag får amma tills han blir 15 typ :)
Kram

2007-09-27 @ 14:47:45
URL: http://www.syskonent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0