Sjukstugan fortsätter

och MiniPrins Tiam blir inte bättre från hostan. Fick tag i läkaren så han fick en tid för kontroll,
han lyssnade och klämde på honom men tyckte att allt såg bra ut. Och tyvärr (eller vad man säger) så var miniPrinsen ovanligt pigg just hos läkaren men lite Bricanyl skrevs iallafall ut så vi iallafall kan få sova några timmar på natten. I natt har hara bara vaknat 3 eller 4 gånger. Stackars liten, sådan hosta o så täppt i näsan som gör det svårt både att äta och suga på nappen :(
Kunde jag skulle jag ta på mig alla baciller så miniPrinens slipper det !!!

Jag tror att anledningen till att miniPrinsens förkylning sitter i så länge beror på att han aldrig får tid att bara vara hemma och försöka att bli frisk. Är ju 2 syskon som ska till förskoleklass och dagis varje dag, och även om miniPrins ligger djupt nerbäddad i vagnen varje morgon får han aldrig chans att sova ut om mornarna och slippa allt farande fram och tillbaka..

Lite morgon bilder på syskonenT:

image165

image166

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0