Det suger i vagntarmen


Som alla som känner mamman i syskonenT´s familj vet, så ÄLSKAR Mamman att byta vagnar.
Prinsessan och Prinsen har tillsammans haft 16 vagnar allt från ett antal Emmaljunga, Quinny till Brio och Teutonia i alla möjliga färger, storlekar och mönster. Är ju som man säger, Ombyte förnöjer !!

Så att MiniPrinsen skulle få åka i en och samma vagn vore ju otänkbart, nä nu har han ju haft sin vagn sedan han föddes, alltså 4 månader, är Mamman är sugen på att byta. Men vad ska hon ha denna gången ??
Hon har varit inne på en annan Emmaljunga, en Bugeboo eller kanske en Brio Happy i någon tuff färg..

Men nu tror hon att hon har bestämt sig. Det blir nog en Teutonia FUN, och köper hon den från Tyskland så går hon + - 0 då hon har liggdel och så till Vagnen som körs nu.

Men vad ska hon ha för färg ??

En Röd eller Brun, och vad ska hon ha för tillbehör ??

  

När Mamman väl bestämt sig är det bara att vänta, då det tyvärr just nu är 9 veckors leveranstid,
då Teutonia 08 precis kommit :(

Kommentarer
Postat av: Annika

Den röda är jättefin!! Jag skulle nog ha valt den om jag skulle köpa en!
Hmm, tillbehör. Skötväska och åkpåse?
KRAM

2007-11-11 @ 19:01:03
URL: http://www.nawla.blogg.se
Postat av: Jenni m. barnen på T

Velar om jag ska ha åkpåse, räcker kanske med fårskinn och vindskydd ?? Tiam har ju en varm vinteroverall..
Och om jag ska ha åkpåse, vilken hade du, teutonia har ju 2 olika ??

Skötväska hoppar jag då skip hopen är i både den röda och bruna färgen !!

Kram

2007-11-12 @ 07:47:51
URL: http://www.syskonent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0