Köksblandare - Ett svårt val!



Smeg MDQ5



Tapwell Domino 184





Tapwell Level LEA 176



Mamman har en favvis, och 2 som kommer strax därefter.. Frågan är bara hur mycket en blandare är värd? Ska man köpa den som man hellst vill ha trots att priset är liite högt ? (Inga priser utskrivna då det prismedvetne Morfarn läser då och då ♥)

Tilläggas kan oxå att Mamman nog vill ha en med utdragbar dusch, och då är det bara Smeg MDQ5
 och Tapwell Level LEA 176 som återstår...

 
Vilken blandare tycker ni är finaste ???



(Ett låångt köks uppdaterings inlägg kommer strax, för nu är det nära, om 7 dagar är nya köket HÄR :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker minst om nr. 2 och mest om nr. 3 faktiskt :D



Man får lägga lite extra pengar på att få det man verkligen vill ha. Ät pasta en månad, det gör inget för du har din fina kran att titta på, så brukar jag tänka (lite på skämt men ändå allvarligt)haha S



Kramar

2010-04-01 @ 23:32:03
URL: http://dismonia.blogspot.com
Postat av: JENNI

Åh jag gillar den första allra, allra bäst! Dyrt eller inte, Mannen har sackt att det är ok, sparade ju ändå in några 1000lappar då vi fick tag i skyltex till "svartvaror" :-) Så ingen pasta här inte ;-)



Kramis

Jenni

2010-04-02 @ 08:34:19
URL: http://syskonent.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag tycker nummer tre är finast! Men satsa på den du verkligen vill ha, tänk om du går o tänker hur det skulle sett ut med en annan blandare annars! ;P Kram

2010-04-02 @ 17:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0