Regn och avfärd till Böda

Efter måånga dagar med tropiskt värmen och många besök på stranden är det nu dax för regn , regn och åter regn.. Helt ok i ett par dagar då gräsmattan och annat växande behövde det, men nu får det vara bra.. Snälla regn sluta nu..

Mamman och Prinsen åker idag upp till Böda för att sluta sällskap med Sessan och Prinsen, håll en tumme för att regnet inte håller i håller i sig till imorgon, både över Böda och Slottet. Sitta i en stuga på 40kvm, 3 vuxna och 3 vilda barn, är INTE vad Mamman har tänkt sig..  Även Pappan har nog stora målar planer, då han ju blir själv ett par dagar, slottet hinner ju nästan bli färdig målat om bara regnet håller sig borta.


En av Mammans rosor blir ovanligt vackra med lite regn på sig


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får underbart i Böda, vi har precis varit där!

Barnen åker igen nästa vecka, så då är jag och pappan i huset själva en hel vecka..åhh jag längtar efter vuxen mys..visst, jag sover ju borta 2 nätter men åndå... Kanske hinner vi göra klart vår nya sten altan.. ;) Kram så länge!

2009-07-06 @ 10:48:52
URL: http://www.muhrenssida.com
Postat av: Anki

Vilken fin blogg du har=)

Fattar bara inte hur du hinner ha så fint hemma med 3 barn, jag har 0 barn o det ser förjävligt ut hemma hos mej hihi.. tips?? Kram!

2009-07-06 @ 14:21:57
URL: http://anksterlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0