Äntligen är den perfekta hittat!

Mamman letar varje år vi denna tiden efter den perfekta almanackan och blir varje år besviken och köper den som har finast framsida.  Men innehållet är aldrig anpassat till henne och hälften av sidorna är saker man inte vill ha..

Nu är den enligt Mamman perfekta hittat..
En almanacka som man kan bestämma hur den ska se ut både på utsidan och vilket innehåll den ska ha, toppen! Kanske liiite dyr men den kräsna Mamman känner sig iallafall nöjd.





Mammans personliga almanacka

(Kolla in:  www.personligalmanacka.se för se hur du skulle vilja din)


Idag firar Mammans blogg 2 år, grattis!!
070824 skrevs det allra första inlägget, tiden springer iväg..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej

Ja tänk vad tiden går fort...

Vad hittar du alla fina saker?? Var ju bara tvungen att beställa en almenacka då jag lever efter den, min man tycker det är sjukligt hehe.

Många kramar

2009-08-25 @ 09:32:49
Postat av: JENNI

Mikaela:

Jag lever oxå efter min, för att hålla koll på allt med oregelbundet jobb, 3 barn som ska iväg på saker och en dement hjärna så är en almanacka ett måste!!

Kul att man kan bestämma helt hur man vill ha den..



Kramis

2009-08-25 @ 10:25:06
URL: http://syskonent.blogg.se/
Postat av: Annika

Smart!! En sån bara MÅSTE man ju ha :-) . Tack för tipset!

Kramkram

2009-08-25 @ 19:11:08
URL: http://www.nawla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0