Tapet funderingar

Är det som mamman och pappan i syskonenT´s familj håller på med. Inte lätt att veta exakt hur man vill ha det. Finns ju så mycket fina tapeter !!!!

Är iallafall nere på 4 olika tapeter just nu.


Förslag 1:                     Förslag 2:                    Förslag 3:                    Förslag 4:         

           


Förslag 1 (Jannes favvis) och 2 är samma tapet fast en är SVART och den som ser blå ut är igentligen VIT (syns dåligt) Tapeten är en struktur tapet som är vrål tuff med lite glans i.

 Förslag 3 är min favvis, så FIN men frågan är hur fort man tröttnar på den ?!

Nr 4 kommer i så fall att sättas upp mitt på väggen, bara 2 bårder; nästan som en tavla fast uppefrån tak till vägg.


Övriga 3 väggar i köket ( är ju nästan inga hela väggar utan en massa fönster och dörrar) kommer att bli i bruten vit färg, även hallen kommer att målas i denna vita färg..

Så vad säger ni, vilken tapet är snyggast ???
(Bilder på köket finns under augusti månads inlägg, och väggen som ska tapetserats är den bakom köksbordet)

Kommentarer
Postat av: Caroline m. Manne

Men jösses! Jag gillade alla fyra!!! Kan tänka mig att det kommer bli superfint vilken ni än tar! Men jag gillade nr. 2 och 3 mest, fast som du säger, hur fort kanske tröttnar man på 3:an...
Lycka till i det svåra valet ;)

Kram

2007-10-19 @ 15:27:15
URL: http://mannis.bloggagratis.se
Postat av: Annika

Oj, va svårt! Jag gillar nog 1:an och 3:an bäst, men tror man tröttnar fortare på 3:an :-( Men väggen är ju så pass kort att det inte kostar skjortan att tapetsera om igen om ett år eller nåt om man har tröttnat...
Svårt val...
KRAM

2007-10-19 @ 15:53:08
URL: http://www.nawla.blogg.se
Postat av: Caroline m. Manne

Måste bara påpeka min egen svenska...
"hur fort kanske tröttnar man på 3:an...." QUE??? :)

2007-10-19 @ 21:27:23
URL: http://mannis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0