Stoltare än stoltaste

Kan man säga att Prinsessan är just nu.. Helt klart säkert 1 m länge än dagen innan.

Kan ni se vad som hänt med henne ?


 






























Jo just de, hon har lyckats övertala sin Mamma att äntligen få ta hål i öronen. Igentligen hade vi sackt att hon skulle ha fyllt 7år, men igår när vi var i stan så sa jag ok när vi gick förbi Bodyshop. Är ju faktsikt bara några veckor kvar tills hon fyller 7 (och som Tuva sa, - Mamma du vara ju bara 6 år. Smart tjej !!)
Inte ett ord sa hon när hålen togs *stolt mamma*. Vad jag minns så gjorde det ont men Tuva tyckte att inte änns kändes. Kanske kan bero på att de har bättre hålpistol idag än när jag var liten (man fick inte plastörhänge utan ett i kirurgiskt stål nu) eller så är Prinsessan helt enkelt betydligt modigare än sin mor :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, så fint!! Wilma sa precis häromdagen att hon nog ska vänta till hon blir 8 år. Lite rädd att det ska göra ont. Men nu när Tuva tagit hål i öronen så kommer hon säkert också vilja göra det.
Jag tror jag var sex år första gången jag tog hål i öronen...
Kram
Annika

2007-11-30 @ 12:53:46
URL: http://www.nawla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0