När livet tar en oväntat vändning

och något plötsligt händer..

Min barndoms kompis mamma dog härom natten, efter en tids sjukdom men allt för tidigt.
Vi var inte särklit nära de senaste åren men jag kan ändå känna ett stort obehag i kroppen och ögonen vattnas och rinner längs kinderna. Inte kan det vara meningen att man ska få ryckas bort så tidigt, mitt i livet. Man har mycket kvar att uppleva och många stunder kvar att njuta av.
Tankarna går till Mannen, Pappan, tillika Maken som lovat sin hustru att leva ihop till döden skiljer dem åt, men inte kan detta ha funnit i tankarna då. Hur liver man vidare utan sin livskamrat ??
  Tankarna går oxå till barnen, Sonen och Dottern, båda inte änns 30 fyllda, som inte får ha sin mammas trygga hand där genom livet. 
De 3 små killarna, barnbarnen, som kanske inte änns kommer att minnas sin mormor särkilt väl.

Ett stort VARFÖR är det ända som känns rätt att skriva.. Detta kan inte vara livets mening.. ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Nej, det kan verkligen inte vara livets mening! *ryser i hela kroppen*
Kram

2007-10-20 @ 18:26:35
URL: http://www.nawla.blogg.se
Postat av: frida

tog mig tillbaka till ett gammalt inlägg.

jag kan inte annart än att storlipa.

det handlar om min mamma, min älskade fina underbara mamma som jag aldrig mer kommer att få dela min glädje mer med. min bästa vän i livet och finaste person på jorden!



tack för din omtanke.

2009-03-14 @ 16:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0