Äntligen..

bor Mille och Malva tillsammans, efter långt tid utan varandra. Känns så skönt att få bort buren från vardagsrummet innan Tiam börjar att krypa och vara där och pilla (Mille hade nämligen inget burgaller utan stannade nöjt i underdelen på buren)
Det var igår som jag bestämde mig för att göra ett försöka att få dem att bo tillsammans nu när Mille är kastrerad och det inte kan bli några fler kaninungar  De ligger tätt, tätt ihop och slickar på varandra. Ser så gulligt ut. :)
Men lite orolig har jag varit, då det varit så kallt i natt och Mille inte är van att vara ute men kvinnan jag pratade med på djursjukhuset sa att de pälsar på sig rätt fort, bara jag lägger ut massa med halm.

Måste visa teckningen Tuva ritat och skrivigt helt själv till farmor. Märks det att hon är från Kalmar och inte uttalar R:en när hon ljudar och skriver orden *ler*

image29

Unders på bilden är Tiam (självklart minst), Theo, Tuva själv (med ljust hår), Mamma och Pappa (med grått hår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0