- pappa, Paapppaa, PAPPPPAA !!!

-Kom och ta av mina stödhjul jag kan cykla själv nu !!

Janne går för att hämta skiffnyklen och drar en liten suck, han känner att just ikväll är han inte upplaggd för att springa gatan upp och ner för att öva balans och cykling med Theo.

Men när jag kommer ut för att se hur det går, är detta det jag ser:

Theo och pappa

Och några sekunder senare:

313096-19image20image21
Han bara cyklar iväg !! Som han har cyklat hela sitt liv !

Min lill kille Theo som bara är 4år, kan cykla !!
Tuva lärde sig cykla utan stödhjul i sep - 04, alltså 4 år och 8 månader gammal, och Theo har ju bara precis fyllt 4 :)

Storebror och stora killen nu ju, förstår du vell mamma säger Theo bara *ler*

Kommentarer
Postat av: Caroline m. Manne

Duktigt kille!

2007-08-28 @ 09:38:22
URL: http://mannis.bloggagratis.se
Postat av: Annika

Wow, duktigt!! Ludvig var också tidigare än Wilma var. Kan det inte vara så att killar är lite tidigare motoriskt och tjejer är tidigare på annat, t ex rita, pussla, skriva, pyssla mm
Jag förstår vad du menar med att cykeln är i minsta laget ;-)

2007-08-28 @ 14:09:33
URL: http://www.nawla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0